SPELEN

Misschien onthult niets zo veel over mensen m.b.t. hoe ze ervoor kiezen om te spelen of hoeveel vrije tijd en energie men daarin wil steken. Vrije tijd is het moment dat men vrij is van eisen van de school, werk, of vereist de activiteiten van het dagelijks leven. Iedereen heeft behoefte aan regelmatige recreatie die o.a. vaardigheden ontwikkelt...

Misschien onthult niets zo veel over mensen m.b.t. hoe ze ervoor kiezen om te spelen of hoeveel vrije tijd en energie men daarin wil steken. Vrije tijd is het moment dat men vrij is van eisen van de school, werk, of vereist de activiteiten van het dagelijks leven. Iedereen heeft behoefte aan regelmatige recreatie die o.a. vaardigheden ontwikkelt, bevordert een goede gezondheid, verlicht stress, vergemakkelijkt sociale interacties, en voorziet in een algemene vreugde voor het leven.

Meer

SPELEN Er zijn geen producten in deze categorie.

Subcategorieën

  • BALLEN "THERAPEUTISCHE"

    In deze therapie categorie tonen wij u een uitgebreide keuze "THERAPEUTISCHE-BALLEN" welke o.a. voor de gehele gezondheidszorg, scholen, paramedische beroepen, kinderopvang, particulieren et cetera belangrijk kunnen zijn als therapie c.q. therapeutisch hulpmiddel tijdens een spel of als speelgoed. De juiste therapeutische bal zorgt er voor dat het oefenen en/of spelen voor kinderen en/of volwassenen een stuk leuker wordt. De omvang, het gewicht en de aparte vormgeving van de ballen, maakt het grijpen, vangen en vastpakken aantrekkelijk en gemakkelijk.

  • SPEELTOESTELLEN "EN-71"
  • SPEELTOESTELLEN "EN-1176"

    Aangepaste speeltoestellen voor kids, tieners en volwassenen met een handicap!

    Wat als er speeltoestellen zouden zijn die alle kinderen, volwassenen en senioren uitdaagden, ongeacht hun handicap?


    Welnu, die zijn er... Bekijk deze categorie!

    De huidige speeltoestellen voor gehandicapten zijn meestal niet uitdagend of leuk omdat:

    •     De meeste speeltuinen zijn vaak zijn gericht op slechts één handicap.   
    •     Gehandicapte kinderen worden nog steeds geconfronteerd met vele barrières, zowel op sociaal als op

                  milieugebied.

    •     Communicatiebarrières voorkomen dat veel gehandicapte kinderen meedoen.
    •     De meeste speelplaatsen zijn alleen voor kinderen, zodat ouders niet mee kunnen spelen.
    •     Er is een gebrek aan speeltoestellen die de fysieke, emotionele en sociale ontwikkeling verbeteren.